[ Kitap Yorumu #15 ] After, Karşılaşma - Anna Todd








Tehlikeli bir aşk
Asi bir aşk
Sonsuz bir aşk


Tessa Young on sekiz yaşında bir üniversite öğrencisidir; basit bir hayatı, mükemmel notları ve dünya tatlısı bir erkek arkadaşı vardır. Genç kız bütün hayatını gelecek planları üzerine kurmuştur; ta ki dövmeli ve pirsingli, serseri Hardin'le tanışıp bu planları altüst olana kadar.

1 milyardan fazla okura ulaştı. 11 milyon beğeni aldı. 6 milyon yorum yapıldı.
Kimsenin bitirmek istemediği bir hikâye, herkesin içinde yaşamak istediği bir dünya…

"Tek bir şeyden emin olabilirsiniz, o da beklenmeyeni beklemeniz gerektiği!" 
-Vilma's Book Blog-

"Duygusal bir patlama yaşamaya hazır olun!"
-Biblio Belles-
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 576

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Pegasus




Herkese Selam! Afrodit is back! Blog yazmayı özlemiş de birileri...

Aslında bu uzuuuun yorum girmediğim dönemde çok güzel kitaplar okudum. Böylee çok bloglanasıydılar ama son dönemde tüm ilgim bookstagramıma kaymış durumda. İnstagram kitap bloglarına verilen bir isim bookstagram ve eğer hala tajkip etmiyosanız @afroditinguncesi yazarak takip edebilirsiniz canlarım. Ah! Resmen blog yazıyorum! Bu kesinlikle çok iyi hissettiriyor. Eve dönmüş gibiyim resmen! Yine çenem düştü, çok uzatmadan yorumuma geçiyorum...


Öncelikle bu kitabı bu aralar okumayı düşünmüyordum ama oldukça yağmurlu ve kara bulutlu bir günde pembiş kapağı ile bana öyle güzel enerji verdi ki, karşı koyamadım ve hemen elime alıp okumaya başadım.


Kitap Pegasus Yayınları kalitesiyle çıktığı için kapağı, sayfa tasarımı ve kalitesi ayrı güzeldi. Eh beni çeviride de rahatsız eden bir şey olmadı.Yani yayınevi üzerine düşün tüm işleri layıkıyla yapmış. Ne yazık ki aynısını yazar için söyleyemeyeceğim. Kitabı okurken kaç kez göz devirdim hatırlamıyorum bile. BU KADAR FIRTINALI BİR AŞK YOK! Yahu insanın bir dakikası bir dakikasını tutmaz mı? Tutmuyor arkadaş... Bir bakıyorsun iyiler, hoşlar sonra diğer bölüme geçiyorsun Hardin bir atarlarda gariban Tess iki gözü iki çeşme ağlıyor... Bu ani duygu değişimleri yordu beni ne yalan söyleleyim. Konuya klişe demeyeceğim çünkü o kadar ççok kötü çocuk – iyi kız üzerine kitap ve film var ki artık bu bir konu olmaktan çıkıp bir tür olmuş durumda bence. Hani fantastik, adult gibi kötü çocuk – iyi kız türü var benim için. Kitabın bu türde olduğuda bas bas bağırıyor. Hem bile bile lades diyip hemde “ konu çok klişe yeaa “ demek bana biraz saçma geliyoor açıkçası. Aldığımız kitapların kapağına ne bile arka yazılarına bakıyoruz sonuçta. Bu tarz şeyler sevmiyorsan almayabilirsin. Bende çok bayılmıyorum ama arasıra kafa dağıtmak içib birebir oluyorlar. Afterda kafamı çok güzel dağıttı. Kitabı okurken kendi derdimden kopup Tess’e üzüldüm. 


Bence çoğu zaman bir kitabı beğenip beğenmemek ne amaçla okuduğunuza bağlı. Mesela ben After’ı edebi zevk yaşamak veya kültürlenmek amacı ile okumadım. Kafamı boşaltmaya ve çabuk okunan bir şeylere ihtiyacım vardı, bende After’ı okudum ve tam aradığım şeydi. O yüzden ben memnunum. Yalnız kitabın sonu beni hiç tatmin etmedi yahu. Tamam biliyorum bu bir seri ve devam kitapları var ama yinede çok havada kaldı sonu bence çok daha güzel bir yerde bırakılabilirdi.

Yapımda ve yayında emeği geçen herkesin ellerine sağlık.



Kitaba Puanım : 5 / 3.5






0 yorum: