[Kitap Yorumu #13 ] Takipçi ( Demir Druid #1) - Kevin Hearne

Yorumuma şu cümle ile girmek istiyorum: Arkadaşlar bu kitabın içinde aşk yok. 





Yani genellikle fantastik kitaplarla alıştığımız esas kız,  esas oğlan olayı bu kitapta yok. Sadece yakışıklı mı yakışıklı bir Druid'imiz var. Bu sizin için bir (-) puan olabilir ama benim için kitabı daha farklı kıldığı için çok hoşuma gitti. 



Konusu'na pek girmiyorum çünkü ben bi başladım mı beni tutamazsınız spoi'nin allahını veririm. Arkadaşım Gece Evi serisinin ilk kitabını aldığım dediğinde tüm seriyi anlatmışlığım var. Ama eğer fantastik yaratıklardan birini bile seviyorsanız bu seriyi de seversiniz çünkü maşallah yok yok... Kurt adamı var, vampiri var,  tanrısı var,  varda var... Fakat esas oğlanımız Atticus dahil tüm karakterlerden favorim köpeği Oberon. Kitapta beni çok güldürdü ve gerçekten bir Oberon olsun isterdim. 





Kitap altında aşırı akıcı ama kitabın ilk yarısında biraz akmayabilir... Çünkü İrlandaca kelime var ve olayların oturması var. Bu yüzden kitabın başları size sıkıcı gelirse asla bırakmayın. Zaten o kadar aksiyon dolu ilginç bir kurgu var ki elinize aldığınız gibi bitirmeniz çok olası. Ben tam da öyle elime aldığım gün bitirdim. 



Not: Kelt mitolojisini seviyorsanız yada tanısam severim diyorsanız ve hala bu kitabı okumadıysanız ayıp...



Kitaba puanım: 5/4 

0 yorum: