[Kitap Yorumu #14 ] Bridget Jones 'ın Günlüğü - Helen Fielding

Bridget Jones... Eğer beni biraz olsun tanıyorsanız zaten bir fan girl olduğumu biliyorsunuzdur. Çok küçükken serinin ilk kitabını okumuştum ve o yaşlarda pek anlamasam da bugün ki beni ben yapan şeylerden biridir Bridget Jones. Küçükken yani kitabı ilk okuduğum yıllarda büyünce Londra'da yaşama hayalim falan vardı benim. 




Ben kitapta kendime dair çok şey buldum. Hatta çok şey değil adeta Bridget = Ben! Yani başımıza gelen şeyler,  gerçek aşk çabamız sonra düşünme şeklimiz resmen aynı!  Hatta korkutucu bir şekilde annelerimiz bile çok benziyor. Belki siz bu kadar çok benzerlik bulamayabilirsiniz ama modern dünyada yaşan bir kadınsanız kendinizden mutlaka bir şeyler bulacaksınız. 




Kitap dil bakımından oldukça akıcı yani bir arkadaşınızla telefonda konuşuyormuşsunuz hissi veriyor hatta çoğu kez " Hey,  hayır Bridget David'i arama!  " demek istedim. Özellikle bir How I Meet Your Mother severseniz Bridget'in arkadaş grubuna bayılacaksınız. Ve anlaşıldığı gibi grubun Ted'i bizim sevgili Bridget'imiz. 




Kitabın başı azıcık sıkıcı gelebilir çünkü o en gerçekçi kurgu karakter ve hangimizin hayatı kimi zaman durağan olmuyor ki?  O yüzden kitabın başında sakın ön yargıya kapılmayın. İlerledikçe kendinizi Londra sokaklarında aşk ararken bulacaksınız 😉




Kitaba Puanım: 5/5

0 yorum: