[ OGBT #11 ] İnsan Takımı / Yorum + PlayList






Ve yine bir vampir kitabının turundan Merhabalar! Sanırım en favori turlarım vampir kitaplarından oluşuyor,  tanrım hala bir vampirellayım! ;D


Hımmm kitabımıza gelirsek Öncelikle şunu büyük harflerle belirtmek istiyorumki NEDEN KAPAKTA ASYALI KIZ YOK SEVGİLİ ARTEMİS? Ana karakterimiz Mel asyalı bir kız ve bu kitapta çok fazla yerde vurgulanıyor ve kapakta asyalı kız yerine beyaz ırk mensubu bir hanım kızımızın olması üzdü. Hatta bunun için bile bir puan kırabilirim. Biliyorum alakası yok ama ırkçılık gibi geliyor bana. Herneyse bu konuyu geçelim. 




Kitap çok eğlenceliydi ve ben okurken çok fazla yerde güldüm. ( Alıntılara bakarsanız anlarsınız)  Kitabın dili akıcıydı ve sizi kesinlikle sıkacak türden değil. Ve ve ve kesinlikle kitabın bir " Alacakaranlık " taşlaması - parodisi olduğunu düşünüyorum. Yazarlardan biri zaten eleitirmen ve Bella - Edward aşkı oldukça eleitirilmiş,  nerde o efsanevi aşk nerde bu aptal çocuklar?  Bu benim çok hoşuma G
gitti, kitabı okursanız daha ilk sayfalardan fark edersiniz zaten. 



Kitabın en sevdiğim kısmıysa vampirliğe başka bir açıdan bakmasıydı. Yani genelde vampir kitapları Vampirleri hep mükkemel gösterirler ve bu sefer bu yoktu,  sırf bunun için bile okunabilir!  





Kitap müthiş,  harika,  şaka sokan türden değildi ama inanın kötü bir yerde hatırlamıyorum. 




Eğer vampirleri seviyorsanız bu kitabı okuyun,  eğer vampirlerden nefret ediyorsanız yine bu kitabı okuyun!  



>>> Ve şey okurken kesinlikle bu PlayList 'i sırasıyla dinleyin, olaylar tam bu havada gidiyor. 





Kitaba Puanım: 5/4 


0 yorum: