[ Film Yorumu #4 ] Hızlı ve Öfkeli 7



Taslaklarda unutulmuş yorum... Vizyona girdiği 3. haftaymış gibi okuyunuz. 






 
      Sonunda Hızlı ve Öfkeli 7'ye gidebildim!



Hani bir şeyi çok isterseniz olmaz ya, hah işte tamda o sebepten filme ancak yeni gidebildim. Çıktığı günden beri yakın çevremin başının etini yiyordum gitmek için ama yok! Armut'un sapı, üzümün çöpü, sudan sebeplerden ötürü gidemedim. Hani birde korkuyorum spoi yiyeceğim diye. Tamam belki çok spoilik bir film değil ama yinede insan endişeleniyor işte.



Biletlerimizi saatler öncesi gidip aldığımız için yer konusunda pek sıkıntı çekmedik, hatta oturulabilecek en güzel yerde oturduk ve önümüzde uzun boylu, kel bir adam yoktu. Ama bunu salonun hepsi için söyleyemeyeceğim. Film çıkalı kaç gün oldu ama yinede salon tıka basa doluydu. Üstelik gittiğimiz sinema öyle aman aman popüler bir yerde değil,  ona rağmen salon dolmuştu hatta bir çocuk önde plastik sandalyede oturarak izledi. İşte gerçek bir fanboy sayın seyirciler!







Hani film hakkında ne söyleyebilirim diye düşünüyorum ama ne diyebilirim ki? Hızlı ve Öfkeliden bahsediyoruz, her zamanki gibiydi işte.  Çok iyiydi.




Sanırım bu yazı film yorumundan çok benim hızlı ve öfkeli anım tadında olacak, olsun.




Van Disel filmin bu yıl Oscar alacağından emin konuştu ama ben onun kadar emin değilim.  Evet film iyiydi ama aksiyon filmleri Oscar alamaz diye bir algı oluşmuş kafamda. Yine Paul Walker'ın hatırına en iyi ses efekti vb. bir ödül alabilirler. Ödülü hak ediyor mu? Kesinlikle hak ediyor, sırf o kadronun hatırına bile ödül verirdim ben. 




En iyi Hızlı ve Öfkeli filmi miydi diye soracak olursanız, hayır. Ama en çok beklediğim filmiydi. Sadece ben değil tüm dünya delicesine filmi merak ediyordu ki bunu gişe rekorları kırmasından da anlayabilirsiniz. Bunun iki sebebi var 






1 - Çünkü Jason Statham...



Evet bu film serisi kadar olmasada adamın ciddi fanları var ve arabalardan hoşlanmasalar bile bu adam için gittiler filme. ( Canlı örneğine şahit oldum. ) 



2 - Paul İçin...


İster aksiyon filmlerini sevin ister sevmeyim, 7'den 70'e Paul Walker2ın ölümü herkesi etkiledi ve bununda gişeyi büyük ölçüde etkilediğini düşünüyorum. 






Her ne kadar iyi bir film olsa da diğer filmleri kadar zevk alamadım çünkü Paul ölmüştü. Ne kadar güzel ve etkileyici sahne olsa da Paul ölmüştü hiçbir şey bunu değiştiremez. Bu yüzden film boyunca bir hüzün hissettim ve bu keyif almama biraz mani oldu. Sonunda Sevim sürekli " Ağlıyon mu İpek, ağladın mı? " diye dürtüp durmasaydı gerçekten ağlayabilirdim. 




NOT 1 : Bence son sahnede ki kardeşiydi, biz film boyunca buna ciddiden çok dikkat ettik. 





NOT 2 : Arabalar uçamaz...

0 yorum: