Vlog, Vloggerlar ve Favoriler #1







      Bundan önce bilmediğim bir sebepten ötürü kitap vlogları hiç mi hiç ilgimi çekmiyorlardı, ta ki ne zaman arkadaşlarım blog çekti ben onları izlerken yanda küçük küçük vlog önerileri çıktı ben vlog izlemeye başladım.




Öncelikle anladım ki herkes vlog çekemezmiş. Cidden bu yetenek isteyen bir iş. Birkaç şey karalamak tamam zorlayarak da olsa yapılası bir şey ama iş kameranın karşına geçince öyle olmuyor. Konuşmak başlı başına bir meseleyken kamera karşında konuşmak herkesin harcı değil. Öyle kötü vloglar izledim ki gözlerim acıdı.



Ve bir diğer nokta: Vlog çekmek her yaş grubuna uygun bir uğraş değil. Kimse kızmasın lütfen, belki de benim iyisine denk gelmememden kaynaklanan bir problemdir ama gerçekten izlediğim vloglardan en kötüleri küçük yaş vloggerlarınkilerdi.



Her ne kadar videoların görüntü kalitesi imkanlarla sınırlı bir şey olasa da, görüntü yönünden kaliteli videolar izlenebilirlik yönünden daha çekiciler. Yine de eğer iyi bir Vlogger'sanız boş verin görüntü kalitesini. (Ezgi ve Eceye selam olsun)


Immmm sonra video uzunluğu:


Genel olarak izleyicilerin isteği ne bilmiyorum ama ben fazla uzun videolardan hoşlanmıyorum. 40 dakika. 40 DAKİKA. Yani karşılıklı bir iletişim olmadan nasıl 40 dakika birini öylece izleyebilirsiniz ki? Şahsen düşüncesi bile tüyler ürpertici. O tarz videoları sararak izlediğimi itiraf etmeliyim.



Kitap yorumu yapabilme yetisi: Bazı insanlar çok sempatik olabilirler, ya da konuşma yetenekleri oldukça gelişmiş olabilir ama bu kitap yorumu yapabileceklerini göstermez. Cidden bazıları nasıl o kadar bir popülariteye ulaşmış, insan gerçekten hayret ediyor. >.<



Yaptığı tek şey kitabın kaba taslak özetini çıkarmak olan insanların büyük (insanlık için küçük, vloggerlar için büyük) bir kitleye hitap etmesi garip.




Ve Kişinin tutumu: Yanlış düşünüyor olabilirim ama zannımca kimse enerjisi düşük birini izlemek istemez. Biraz daha neşeli ve eğlenceli videolar istiyorum bir izleyici olarak.


Cinsiyet ayrımcısı gibi görünmek istemem ama ne yazık ki favorim diyebileceğim erkek bir vlogger yok. Gerçi Alican'ın videolarını sevdim. Eğlenceliydi ve prodüksiyon yapmış çocuk. Şimdi Sezarın hakkını Sezara vereceksin.



* En iyi 3 Vlogger


3 - Fanboy'un Günlüğü







 2 - Ayşe Kaçar ( Her ne kadar makyaj ağırlıklı olsa da, kitap videoları çok hoş. ) 







1 -  Ve En Favorim : ThinBooks ! 







Ve son olarak, yeni Bloglara fırsat tanıyın. Yeni her zaman iyidir.


× Eğer Blogger ve Vlogger önerileriniz varsa yorum olarak bırakın lütfen.

6 yorum:

  1. Eğer rezalet olmasaydım kendimi önerirdim aşkım kdjsgsdfkh Ayşe Kaçar'ı sevememiştim ben ya :/

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bookcloude-Yiğit Davutoğlu-Eren Nadir Akşamoğlu-Sıla özkan benim favorilerim.İzlenmeye değer ve bence çok iyiler ama sen beğenir misin bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bookcloude-Yiğit Davutoğlu-Eren Nadir Akşamoğlu-Sıla özkan benim favorilerim.İzlenmeye değer ve bence çok iyiler ama sen beğenir misin bilmiyorum.

    YanıtlaSil