Mimlendim! Sosyal Medya Tag






Kocaman bir merhaba! Bugün yağlarla dolu bir gün oldu sanırım! 


Beni bu mim'e etiketleyen bebeğim      çok teşekkür ederim. Çok keyifli bir tag oldu! 



Twitter Sorusu : En sevdiğin kısa kitap? 




- Bu soruya hiç düşünmeden cevabım : Her yerden çok uzakta / Ursula K. Le Guin. Kitap kısa etkisi uzun. 





Facebook Sorusu : Herkesin okuman için baskı yaptığı kitap? 



- Kitabı satın aldığımı bile herkes HEMEN OKU diye söyleniyor. Ama okuyamıyorum ne yazık ki... Keşke okusam. 







Tumblr Sorusu : Sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap? 



- Tabii ki de Fısıltı. Ben bu kitabı okurken sanırım 7. sınıftaydım ve şimdi 12. sınıfım. Tabi o zamanlar vampir furyası var Alacakaranlık dönemi herkes vampir okuyor. Ben de Hush Hush serisine başlamıştım. O zamanlar konusunu anlattığımda insanlar "Ne düşmüş melek mi? Tövbe de İpek allah çarpar." diyorlardı sonra aradan 5 yıl geçti bir baktım genç kızlar Edward'ı edebiyatın tozlu sayfalarına gömmüş "Ah Patch aşkığmm" diye dolanıyorlar. 







 MySpace Sorusu : Beğenip / Beğenmediğini hatırlamadığın kitap? 



- Immmm sanırım The Walkin Dead. Oyunu ve dizisi mükemmeldi ama kitabını o denli beğendim mi? Hatırlamıyorum. 







İnstagram Sorusu : Çok güzel olduğu için instagrama koymak istediğin kitap? 




-  Kesinlikle Bana Dokunmanın orijinal kapaklı hali. Sizce de çok hoş değil mi? 







YouTube Sorusu : Filme çevrilmesini istediğin bir kitap? 

- Biraz garip gelebilir ama Mütevazi Bir İntikam'ı beyaz perdede izlemek harika olurdu... 





Goodreads Sorusu : Herkese önerdiğin bir kitap? 




- Şu sıralar kim kitap önerisi istese Kurtlara Söyle Eve Döndüm diyorum. Hala okumadıysanız okuyun. OKUYUN DEDİM SİZE! 





Hepinize öpücükler... <3





2 yorum:

  1. Yürüyen Ölüler dikkatimi çeken bir kitap ama bu kitapla ilgili hiç yorum okumadım. Rastlıyorum hep ama sonra unutuyorum kitapla ilgili yorumlara bakmayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani eğer bu tarz şeyleri seviyorsan oku bence canım. Diziyle hiç alakası yok bambaska bir kurgu. Oyununu biliyorsanız ona daha çok benziyor. Ben oyununu çok seviyordum şahsen. Yinede oyundan kitaba aktarılanlardan en iyisi diyebilirim.

      Sil