MİMLENDİM! - Mimik Mim -






 Çok ilginç bir MİM'e etiketlenmişim, yaşasınlı!


Mimik Mim...


Yapmam gereken yukarıdaki ifadelerden beş tane seçip hangi durumlarda o yüz ifadesini takındığımı anlatmak.


2. Annem bu akşam yemekte sebze var dediğinde ben...


6. Birine ısrarla önerdiğim kitabı / filmi / diziyi beğenmediğini öğrenince ben


10. Bir kitabın kurgusu istediğimden çok farklı bir yere gidince ben


12. İçinde bir gram dahi duygusal sahne içeren bir kitap okurken veya film izlerken ben.


14. YGS'ye ne kadar kaldığını öğrenince ben...


Bu sevgili mim için Ivır Zıvırcıya çok teşekkürler.

Büyük ihtimal herkes yaptığı için kimseyi etiketlemiyorum. Sona kalan dona kalır.


Ders çalışın...

4 yorum:

  1. Gülümseten cevapları olan bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümsete bildiysem yaşasın! :)

      Sil
  2. Ben de kendiminkileri söyleyeyim:
    5- İğrenç bir espri yaptığımda
    6-Çoğu zaman ben
    8-Birisine yardım ettiğimde
    10-Matematik sorularını görünce
    12-YGS'ye ne kadar kaldığını öğrenince

    YanıtlaSil