MİMLENDİM ! Blok Sacrifice Tag







      Sevgili Athena, beni bu çok hoşuma giden #mim'e etiketlemiş. Hobilerim arasında Ezgi'nin beni etiketlediği şeyleri bin yıl sonra yapmak var. Beni bir daha bir şeylere etiketlemese yeridir yani. Neyse seni seviyorum Ezgi!


Not : Blog temasından kaynaklanan bir sorun nedeniyle yorumlara cevap veremiyordum. Sonunda tema değişti ve yorum sorunu ortadan kalktı. Bunun için yorum yapma nezaketinde bulunun herkesten özür dilerim. Yeni tema nasıl olmuş ama? Ben aşık oldum! Teşekkürler Burcum!




1) Aşırı abartılmış bir kitap: Bir Zombi Kıyameti ile başlıyoruz! Bir kitapçıdasınız, dolanıyorsunuz ve BAM! ZOMBİ İSTİLASI! Ve bir anons duyuyorsunuz. "Ordu zombilerin tek zaafının aşırı abartılmış kitaplar olduğunu keşfetti." Hayatta kalmak için karşındaki zombiye herkesin öve öve bitiremediği ama senin hiiç beğenmediğin bir kitap fırlatacaksın. Hangisi?


+ Buna söylenebilecek o kadar çok kitap var ki! Sanırım böyle bir şey gerçekten olsa çok fazla sıkıntı çekmeyiz bir d&r'a girsek yeter. Lux serisini tak tak tak diye fırlatır dünyayı kurtarırdım.




2) Bir devam kitabı: Kuaförden bomba bir saç kesimiyle yeni çıktınız ve BAM! Sağanak yağmur! Kendini korumak için şemsiye olarak kullanacağın devam kitabı hangisi?


+ Gece evi serisinden herhangi bir kitap olabilir. Yani bilmiyorum insanlar o seriyi hala nasıl okumaya devam edebiliyor, okumayı bırak Cast'ler hala yazmaya nasıl devam edebiliyor? Lütfen durun artık!




3) Bir klasik: Derstesiniz ve Edebiyat hocanız klasiklerin dünyayı değiştirdiği, edebiyatın adeta evrim geçirmesine sebep olduğuyla ilgili zırvalıyor. Gerçekten acayip bunaldınız ve klasiklerden birini alıp tam suratının ortasına fırlatacaksınız. Çünkü bu kitap gerçekten salakçaydı ve bütün sınıfa nasıl hissettiğinizi göstermek istiyorsunuz. Hangi klasik?


+ Pek fazla klasik okumadığımı üzülerek belirtmek zorundayım. Okuduğum klasiklerin hiçbiri de saçma değildi.





4) Hayatının en az favori kitabı: Kütüphanede takılıyorsunuz ve BAM! BUZUL ÇAĞI! Dünya hızla donuyor ve hayatta kalmak için tek şansınız bir kitap yakmak! Yakmaktan asla pişman olmayacağınız, hayatınızın en az favori kitabı hangisi?


+ Yarından Sonra filminde böyle bir sahne vardı. Kütüphanede mahsur kalıyorlardı ve yaşamak için kitap yakmaları gerekiyordu. O sahnede içim gitmiş, orada ki kütüphaneciyle birlikte ağlamak istemiştim ama hadi, burada ölmekten bahsediyoruz. Sonuçta ölürsem bir daha asla kitap okuyamam o yüzden değil mi? O yüzden hangisi olduğu fark etmez yakar tinerci gibi ellerimi ısıtırdım.






Burcu Durmaz

Fanboy'un Günlüğü

Tümbürük Kız Gülşah

Apollo Niyazi

Kitap Keyfim



Yaparsanız çok sevinirim, daha önce yaptıysanız kusura bakmayın! 




5 yorum:

  1. "yakar tinerci gibi ellerimi ısıtırdım" fhsjhddh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafamda o manzara canlandı bir an. Her yer buz tutmuş böyle, metal bir çöp bidonunun içine doldurmuşum kitapları çıtır çıtır yanıyorlar. Bende elimi ateşe tutmuş ısınıyorum. Yoldan geçen olursa da mod'a girdiğinden şarap parası istiyorum falan snfjfjjd

      Sil
  2. Kendi adımı görünce şok oldum ve sevindim de. Ya o değil de ben kitaplara kıyamam ki ne kadar kötü olurlarsa olsunlar :(

    YanıtlaSil
  3. Girer girmez ''Blog teması harika!'' dedim. Çok eğlenceli gibi görünüyor teşekkürleeer *-*

    YanıtlaSil
  4. Yeniden mimlendin aşkım. http://athenaninguncesi.blogspot.com.tr/2015/03/ilk-10-listem-mimlendim-19.html

    YanıtlaSil