[ Film Yorumu #1 ] Eğer Yaşarsam

Uzun zamandır film izlemediğimi fark ettiğimde bu konu hakkında bir şeyler yapmaya karar verdim.


Film izlemeye karar vermek kolay, hangi filmi izleyeceğine karar vermekse oldukça güç. Neyse ki böylesi durumlarda kitap uyarlamaları joker görevi görüyor. Gün geçmiyor ki bir kitabın filmi çekilmesin dostlarım...


Ben de ne zamandır okumak istediğim kitabın film versiyonunu görünce "Eh hadi madem," diyerekten izlemeye başladım.


Uyarlaması yapılan kitabımız "If I Stay" yani çeviri ismiyle "Eğer Yaşarsam" ismi çok hoş değil mi? Film afişi de öyle ama kitap kapağı için aynı şeyi söyleyemem ne yazık ki...



Filmi biraz da Chloe Moretz için izledim de diyebiliriz. Kızın oyunculuğunu beğeniyorum ve çok tatlı değil mi? Farklı bir güzelliği var Hugo'dan beri oldukça ilgimi çekiyor.




Ya bir şeylere kötü yorum yapmak gerçekten zor ama "Eğer Yaşarsam" için tek söyleyebileceğim şey olmamış. Kitabı okumadığım için filmini yapmayı mı becerememişler yoksa kitap baştan olmamış mıydı bilmiyorum ama izlerken sıkıldım. Hani cidden filmi izlemeden önce böyle bir şey söyleyebileceğime ihtimal vermiyordum ama adeta zaman kaybıydı. Her şey o kadar olasıydı ki... HER ŞEY O KADAR OLASIYDI Kİ... Kitabı ben yazmış olsam bu kadar olur. Bir yerinden tutup kaldırmak istiyorum ama olmuyor, içindeki aşk hikayesi bile klasiklerin baş tacı. Havalı, kimseyi beğenmeyen okulun asi çocuğu kutsal bakire hanımcık kızımıza aşık olur vs vs vs. Filmin türü Romantik Paranormal ve biri bana gelip hadi bu tür bir şeyler çek / yaz dese bu kadarını yapmazdım sanırım.


Sanırım bir tek Mia'nın anne ve babasını sevdim, sevimli karakterlerdi.



Yani diyeceğim o ki böyle şeyler için kafayı yiyorum, aman efendim zaman fazlalığından ölüyorum, Chole patates çuvalı olsa izlerim diyorsanız izleyin. Ama isterseniz filmi size tek kelimeyle özetleyebilirim : KLİŞE.




PS : Bari esas oğlanı azıcık yakışıklı yapsalardı da avuntum kalsaydı.


Filme Puanım : 5/1

Kendinize iyi bakın kuzucuklar...

0 yorum: