[ Film Olsaydı... ] Mütevazi Bir İntikam - Bahadır Cüneyt Yalçın




Selam, selam, selam... 


Geçen bir Mimde hangi kitabı beyaz perdede görmek istediğimle ilgili bir soru vardı. Çok düşünmeden cevap verdim ve cevabım: Mütevazi Bir İntikam'dı. Gerçekten, yabancı kitaplar bir bir beyaz perdeye aktarılırken neden Türk yapımı kitapları sinemada göremiyoruz? Boyuna dizi çekiyoruz ama 250 sayfalık bir kitaptan kaç bölüm dizi çıkar? 1 yada 2. Yapımcılar da uzatmak için kitabın orijinalliğinin içine ediyorlar ve ortaya kalitesiz şeyler çıkıyor. Türk sinemsında birbirinin aynısı filmleri izlemekten sıkıldım. Misal Mütevazi Bir İntikam; harika bir film olurdu. Ayrıca yurt dışında da satar bu film. Burdan yapımcılara duyurulur, bu kitabı kaçırmayın. 






Peki, Mütevazi Bir İntikam film olsa kimler oynardı? Ben kafamda küçük bir cast hazırladım. Umarım beğenirsiniz. 






Aleksi Pavloviç = Nejat İşler 







Ali Küflü = Mert Fırat 





Yerimm ^^


Cevval Şevval = Özge Özprinççi 






Ya sizcede harika bir kadro olmuyor mu? Fangirl damarlarım kabardı 1 sn.





Mafyöz Tanju = Haluk Bilginer








Uğruna hapse düşülesi Selin = Sevtap Özaltun 








Beden Eğitimi Öğretmeni Cevat = Fatih Artman 









Tabi daha bir çok karakter var ama ben en sevdiklerimi ve en çok kafamda canlananları sizinle paylaşmak istedim. O kadar fangirl olmuş durumdayım ki yönetmenlere, yapımcılara mail atmaya gideceğim sanırım. Kadro bu şekilde, senaryo da o denli güzelken bu film efsane olur!




Her neyse, bir değişiklik yapın ve bu kitabı okuyun.



İyi hafta sonları...

2 yorum:

  1. Oyunculardan bir tek Sevtap Özaltun'dan hoşlanmasam da, ciddili harika olur. Nejat İşler, Mert Fırat, Özge Özpirinççi, Haluk Bilginer...
    Sanırım ben de mesaj atacağım! :o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede atmalıyız! Yani o kadar yabancı kitap filme çevrilirken biz neden beyaz berdeye aktar mıyoruz ki? Ya Ulan İstanbul'da ki oyunculuğundan yola çıkara onu seçtim. Benimde çok sevdiğim bir oyuncu değil ama inan bana Selin karakterine oldukça yakışası bshfh.

      Sil