AFRODİTİN GÜNCESİNDE ÇEKİLİŞ - kitabı Sen Seç, Birlikte Okuyalım -









  Ben bugün çok heyecanlıyım! Çünkü ilk defa bir çekiliş başlattım ve katılım olup olmayacağından ötürü kuşkularım var. Olsun. Çekiliş ne yazık ki İnstagram üzerinden gerçekleşiyor. Eğer katılmak isterseniz instagramda @afroditinguncesi hesabında gerekenleri bulabilirsiniz... 


Peki, neden kitabı okuyucu seçiyor? Çünkü ben çok kararsız bir insanım bir türlü karar veremedim hangi kitabı koymam gerektiğine, böylece kazanan kişinin insafına bıraktım. 





Peki neden 15 Mart gibi geç bir tarih? Çünkü ben bir YGS öğrencisiyim. Kitabı kazanan talihliyle eş güdümlü okuyacağım için rahat bir zamanımda olması gerekiyordu. 




Peki kitabı kazananlar okumanın amacı ne? Açıkçası niyetim biraz blogtwin tarzında bir şey yapmak. Eğer kazanan talihlinin blogu yoksa kitap yorumunu ben kendi blogumda onun ismiyle paylaşacağım. 



Katılan herkese iyi şanslar ve teşekkürler! Sormak istedikleriniz varsa bu yazının altına yorum atabilir, Ask.fm'den @yalnizvecenabetkiz hesabına sorabilir veya instagramdan DM atabilirsiniz. 


Sevgiler öpücükler.




0 yorum: