[ Yurt Dışı Kapakları ] Kurtlara Söyle Eve Döndüm - Carol Rifka Blunt



       Merhaba, merhaba.... 




Kurtlara Söyle Eve Döndümü ne kadar beğendiğimi bir önce ki yazımda tekrar ve tekrar belirtmiştim ve kitap için sadece bir yorum yazmak yeterli gelmedi açıkçası. Bende tuttum yurt dışı kapaklarına göz gezdirdim. Kitabın gerçekten çok hoş kapakları var. Size en az beğendiğimden en çoğa doğru bir sıralama yaptım, sizde fikirlerinizi belirtin lütfen!



12 - 
 Bu kapağı en sona koymamın nedeni, kitapla çok alakasız durması. Eğer gerçekten kurtlarla ilgili bir kitap olsaydı oldukça beğenirdim. 
( Hollanda )




11- 




            Aslında derinlemesine incelerseniz hoş bir kapak ama bana fazla karışık geldi. ( Bulgaristan ) 


10 -   
 Kitabın ruhunu yansıttığını düşünmüyorum, kitabı  basit bir aşk romanı gibi göstermiş 
( İsveç ) 


9-   


      İsveç kapağıyla neredeyse birbire bir olduğu için yorumunda aynı. ( İtalya ) 


8-
     Aslında bu kapağı çok sevdim, her bir farklı sandalye her bir farklı kişiliği temsil ediyor ve bu bence dahice. Lütfen neden 8. sıraya koyduğumu sormayın bende bilmiyorum. ( Tayvan )


*** Burdan sonrası için yorum yapamaycağım çünkü hepsini çok sevdim. 


7- 
 ( Çek Cumhuriyeti ) 

6- 


  ( Amerika - ince kapak ) 


5- 


 ( Yine bir İsveç kapağı. ) 


4- 

 ( İspanya ) 

3- 


 ( İngiltere - ince kapak. Aynı zamanda Türkiye kapağının hemen hemen aynısı. ) 


2- 


 ( Amerika - ciltli ) 


1- 


 ( İngiltere - ciltli ) 











3 yorum:

  1. Bulgaristan kapağını çok beğendiiim

    YanıtlaSil
  2. Bulgaristan kapağı cidden çok hoş! Onuncu ve dokuzuncu sıradaki kapaklardan daha önce gelebilirdi belkim. Bunun yanı sıra yedinci ve birinci sıradakiler de favorilerimden oluvedi. Onların dışındakiler pek hoşuma kaçmadı. *-*

    YanıtlaSil
  3. 7. çok güzelmiş aralarında en iyi özetleyen diyebilirim *-*

    YanıtlaSil