Ukitaptan Gelenler #1






Herkese Merhaba!



Sizcede harika bir gün değil mi? Dün her ne kadar benim için zor bir gün olduysada sabah gözlerimi daha pozitif baktığım bir dünyaya açabildim ve bunda harika dostlara sahip olmamın büyük payı var.

 Herneyse, sizi buhranlı hayatımın içine sokup sıkmk istemiyorum. Bu yüzden bugünü harika kılan başka bir olaydan bahsetmek istiyorum ; içinde kitapların ve harika insanların olduğu bir olaya.




Ukitap. Çoğunuzun yakından tanıdığı ve kullnadığı bir site fakat ne yazık ki ben oldukça geç tanıştım. Eh bunun için bilge tanrıçam Athenaya ne kadar teşekkür etsem az ; bir insan mahlasını ancak bu kadar güzel taşır.



Bundan iki - üç ay evvel Athena bana böyle bir sitenin varlığından söz ettiğinde çok meraklanmıştım çünkü ukitap bir çok kitap ve yardım severi bir araya toplamış harika bir site. Üye olduğum dönemde sınav yoğunlu vs. derken pek inceleme fırstım olmadıysada bundan 2 hafta önce ardı arkasına çok keyifli takaslar gerçekleştirdim.




Bunlardan biri sevgili Periyodik Neşriyatlaydı. Uzun zamandır okumak istediğim " Kurtlara Söyle Eve Döndüm"ü takas teklifi olarak görmek beni çok sevindim. Kendisi o kadar kibar ve cömert biri ki bana birde " Her Yerden Çok Uzakta " isimli harika bir kitp hediye etti. Ona burdan çok teşekkür ederim ; hem güzel hediyesi için hemde beni Ursula K. Le Guin gibi bir yazarla tanıştırdığı için.






Diğer takasımsa Kitap İklimiyşeydi. Kargo merkezli bir takım sorunlar yaşasakta ben çok keyifli bir takas olduğunu düşünüyorum. Ne zamandır okumak istediğim Mekanik Meleğe ve konusuyla beni meraka düşüren Beni Bulun' sayesinde sahip oldum.





Diğer arkadaşların blogları var mı yokmu bilmiyorum, o yüzden bahsetmek ne derece doğru olur bilemem. Uzun zamandır istediğim kitaplar benim oldu, daha ne ister ki insan?




Kendinize iyi bakın, öpüldünüz...

10 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar almışsın canım. Keyifle oku kitaplarını :) Ben de Dublin Caddesi'ni merak ediyorum. Bu arada eğer yapmak istersen bloğumda senin için bir mim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dubkin caddesi benimde çok fazla merak ettiğim bir kitap ve mim için çok teşekkürler çok sevindimm. En kısa zamanda yapacağım

      Sil
  2. Kitaplar çok güzel :) Ben de Kurtlara Söyle Eve Döndüm'ü almak istiyordum :) Okuduktan sonra yorum yazmanı dört gözle bekleyeceğim :) Bu arada seni takibe aldım bana da beklerim :) http://kitapsandali.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurtlara söyle eve döndümü okudum ve harika bir kitaptı, en kısa zamanda yorumunu yazacağım. Blogunada bakmayı çok isterim, teşekkürler. :)

      Sil
  3. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım. Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu beğenmene çok sevindim, en kısa zamanda bloguna bakacağım *-*

      Sil
  4. Mimlendin! http://athenaninguncesi.blogspot.com.tr/2015/01/book-sacrifice-tag-mimlendim-12.html

    YanıtlaSil
  5. Ukitap'ı her yerde görsem de bir türlü kayıt olamıyorum, üye alımları da olmayınca.. Yine de kendimin hayatındaki kötü perdeyi kapatıp sana iyi okumalar dilerim Bayan Afrodit! :) Bu arada seni takibe aldım bana da beklerim ^-^ http://1kitapmeselesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel kitaplar almışsın, kıskandıım. bir ben bulamıyorum böyle güzel kitapları :(

    YanıtlaSil