Fruit Mim! | Mim #1


Herkese Merhaba,

Ruhsuz Atmaca'da gördüğüm eğlenceli bir mim'i kendimce kolaylaştırarak yapmaya çalıştım. Sanırım önce böyle bir mim var mı yok mu diye kontrol etmem ve etiketlediğim kişilerin yapıp yapmadığını kontrol etmeliydim ama fena halde üşendim. Bu mim işlerine ilk defa giriyorum bu yüzden sürç-i lisan ettiysek affola...

Mim'i kolaylaştırdım yoksa orjinalliğinini mi bozdum bilmiyorum ama Huysuzun kelime diyerek çok geniş bıraktığı kapıyı ben "Meyve" olarak daralttım. Bunu yaparken yine ondan ilham aldığımı itiraf etmeliyim.

Öncelikle bir meyve seçiyoruz ve 4 soruda verilenleri bu meyve ismiyle değiştiriyoruz bu kadar.

Benim seçtiğim meyve; ananas!  Biraz yazı özlediğimden tropikal bir meyve seçmeyi tercih ettim.

1) Sevdiğin 4 kitabın adını seçtiğin meyveyle değiştir. 

- Şeker Ananası ( Şeker Portakalı )

- Ölü Ananaslar derneği ( ölü ozanlar derneği )

-  Ananas hırsızı ( Kitap Hırsızı )

- Kuyucaklı Ananas ( Kuyucaklı Yusuf )

 2 ) Sevdiğin bir filmin adını seçtiğin meyveyle değiştir.

- Son Ananas Bükücü ( Son hava bükücü )

- Karayip Ananasları ( Karayip Korsanları )

- Ananasların Efendisi ( Yüzüklerin Efendisi )

- Yeşil Ananas ( Yeşil Yol )

3 ) Bir şarkının sözlerini seçtiğin mevyeyle değiştir.

Affet bu gece ölmek istedim

Pembe bir ananas olmak istedim

Ananası bıçakla bölmek istedim

Yazı çok özledim...

( Şair burada soğuktan hazzetmediğini anlatmış. )

4 ) Sevdiğin 4 diziyi seçtiğin meyveyle değiştir. 

- How İ meet your Ananas ( HİMYM )

- Ananas Meselesi ( Şeref Meselesi )

- Two and half Ananas ( Two and half man )

- Lie to Ananas ( Lie to me ) -


Ben okurkende yaparkende çok eğlendim, umarım sizde eğlenirsiniz.

+ Etiketlediklerim ;

5 yorum:

  1. İlk boş vaktimde yapacağım aşkısı

    YanıtlaSil
  2. Bana kalırsa çok güzel olmuş, çok eğlendim okurken. :))) Ayrıca çok teşekkür ederim, değer verip soruları cevapladığın için :))

    YanıtlaSil
  3. Çoook teşekkür ederim ancak gördüm en kısa zamanda yapacağım ^.^

    YanıtlaSil
  4. Haha, çok güzel olmuş bu. :D

    YanıtlaSil