Afrodit'in Güncesinde Birileri Var!

Ve Bayan Afrodit artık yalnız değil! 


Malum sınav yılım, YGS falan derken  çok sevgili kitap blog'umla pek ilgilenemiyorum buda beni üzüyor. Bizde bir elin nesi var iki ekin sesi var felsefeyle Afrodit'in Güncesi Blogunu Zeze'nin Distopyasıyla birlikte idare etmeye karar verdik. Çok yakın arkadaşım olmasının yanında kitap zevklerimizde öylesine uyuşuyor ki harika bir takım olacağımızdan eminim. 






Peki kim bu Zeze? Kıvırcık saçları gibi ruhuda asi, en sevdiği kitap Şeker Portakalı olan ve kendini Şeker Potakalında ki Zeze'nin milenyum  çağında ki izdüşümü oldugunuz düşünen okur-şair kız.  Evet, evet o aslında şair ruhlu insanlardan. Büyüyünce öğretmen olacakmış tatlı Zezemiz, bilgilerini tüm dünyaya anlatacakmış. Ve en büyük tutkusuda disyopyalar! Ben kendi adıma onu tanıdığım için çok mutluyum umarım sizde seversiniz, bundan sonra Zeze imzasıyla yazılarını okuyabileceksiniz. 



Bloga hoşgeldin Zeze! 





Afroditten Sevgilerle!

2 yorum:

  1. Bunu yeni okuyorum ve beni tanımla şeklin, bilmiyorum gözlerim doldu.

    YanıtlaSil
  2. İkinizin de yorumlarını zevkle okuyacağıma eminim. :3
    Hoş geldin, Zeze!

    YanıtlaSil