Zeze'nin Okuma Kavanozu #1

Öncelikle Herkese Merhaba!  


Bugün bir kaç kitap blogunda gezerken " Kitap Kavanozu " etkinliğini gördüm ve gerçekten çok sevdim. Evet, evet baya geç fark ettim farkındayım, buda benim inter-asosyalliğim olarak geçsin kayıtlara.



Biz kitap severlerin ortak sorunudur hangi kitabı okuyacağına karar verememek. Tabi ki bende görür görmez " İşte tam aradığım şey " diyerek bir sevinç nidası attım.





Hemen 2015'e kadar okumak istediğim kitapların ufak bir listesini çıkarttım ve renkli A-4 kağıtlarına yazıp küçük kura kağıtçıkları haline getirdim.  Sonra kavanoz sorunsalı başladı.  Annem sağ olsun evde bir tane boş kavanoz bulamadım. Hepsine bakliyat, salça, makarna vb. doldurmuşuz. Burada devreye üç ay önce ölen balığım Oburiks girdi. ( #RIPforOburiks )  Canım balığım kendisi bu dünyadan ayrılsa bile hala benim yanımda olduğunu hissettiriyor. Odamda boş bir şekilde duran balığımın eski fanusunu bunun için kullanabileceğime kanaat getirdim ve kağıtları fanusa yerleştirdim. Bu sebepten dolayı benim ki kitap kavanozundan çok kitap fanusu oldu ama olsun.  Ardından olayın en heyecanlı anı geldi ; Çekiliş Zamanı!


Fanustan hangi kitabın çıktığını açıklamadan önce 2015'e kadar okuyacaklar listemi sizinle paylaşmak istiyorum.



1- Milenaya Mektuplar / Franz Kafka

2- Fahrenheit 451 / Ray Bradbury

3- Tess / Thomas Hardy 

4- Yıldız Çarpması / Mark Schreiber

5- Yol / Metin Hara

6- Başyapıt / Miranda Glover

7- Çirkin Güzel / Aslıhan Akagöz

8- Dönüşüm / Franz Kafka 

9- Fedai / Fatih Akdere

10- Agafya / Ertürk Akşun


( Umarım fırsat bulup hepsini 2015'ten önce bitirebilirim. Matematiksel hesaplamalarıma göre çok rahat bitirebilmem gerekiyor ve benim matematiğim çok kötüdür.)



Ve fanustan Franz Kafka " Dönüşüm " çıktı!



Aslında Kafka'nın okucağım ilk kitabının hep " Milenaya Mektuplar " olacağını düşünmüştüm ama fanus böyle istediyse peki, bu gece "Dönüşüm "e başlıyorum.



-Zeze'den sevgilerle ♡

0 yorum: