#BlogTur #Kitapyorumu Kayıp Ruh Yitik Beden




İlk defa söze nasıl başlayacağım konusunda bir fikrim yok. Bu bizim ilk blog turumuz olduğundan çokça heycanlıyım. Bir hatam olursa mazur görün lütfen. 



Benim için kitabın kapağı ve ismi çok önemlidir, kitaba baktığımda aramda bir kimya oluştuğunu düşünüyorum. Bazı kitaplar var, beni ilk görüşte aşka inandırıyor. Kayıp ruh yitik beden'in kapağını çok sevdiğimi söyleyemeceğim. İlk etapta, yani kitabı okumadan önce hoşlanmıştım ama şimdi kitabı bitirmiş biri olarak romanın örgüsüne uygun bulamadım ne yazık ki. İsmine gelecek olursak, beni etkilediğini itiraf etmeliyim. Her zaman bu tarz isimlerden hoşlanmışımdır, tek kelimelik başlıklardansa böylesine isimler daha merak uyandırır bende.  Ayrıca elf yayınlarının bastığı ilk Türk yazar olduğu içinde benim için ayrı bir çekiciliği oldu kitabın. 



Kitap oldukça etkileyici bir girişle başlıyor. Elinize aldığınızda öyle sıkılıp bırakacağınız türden değil. Konu çok orijinal, hele ki fantastik ve psikoloji seviyorsanız Türk bir yazarın elinden çıkmış bu kitabı okumanızı tavsiye ediyorum. Kitap karakterlerini çok sevdim, gerçekten hayatın içinden kopmuş karakterler vardı buda olay örgüsüne ayrı bir tat katıp dahada heyecanlı kılmış kitabı. 





Sevmediğim kısımlara gelirsek eğer, kitabın dili biraz zayıftı. Daha güçlü bir anlatım ve daha gerçekçi betimlemeler beklerdim. Konun orijinalliğine göre işleyiş çok hızlıydı belki üçleme olabilecek bir kitap sadece 237 sayfaya sıkıştırılmış ve bu beni üzdü. Kitabı daha uzun bir süre okumak ve derinlemesine hissetmek isterdim. Bazı karakterlere haksızlık yapılmış gibi hissettim, keşke daha fazla detay olsa dediğim bir çok yer vardı. 





Kitabın akıcılığı ise çok iyiydi, iki günde çok fazla meşgul olmama rağmen çarçabuk okudum. Elinize aldığınızda saatler içinde nasıl bitirdiğinize şaşırıp, bittiği içinde biraz burulacaksınız.




 Afroditin gününüzü güzelleştirmesi dileği ile öpüldünüz... 

0 yorum: