Kitap / Yazar isimlerinin baş harflerinden Blog / Blogger ismi #MİM


Öncelikle beni etiketleyen Athena'ya sevgilerimi sunuyorum




Kitap ve Yazar adlarınım baş harflerinden kendi ismimizi yazma fikri çok hoş ve eğlenceli bir fikir olarak geldi bana. Hemen kütüphaneme gittim ismimin harflerini aradım. Şanslıyım ki ailem bana biri kısa biri uzun iki isim koymuşlar, yani üşengeç ruhunu konuşturup kısa ismi seçme kolaylıgını vermişler. İ, P, E ve son olarak K; 4 harf, iki hece. 





Güzel oldu değil mi? Biraz ' İlk Aşk'ın İ'si görünmüyor am bir bütün olarak değerlendirildiğinde ismimi bir kez daha sevdim.  








Ve tabi ki Afroditsiz olmaz! 



Şimdi işin en zor kısmındayız, ben işin yine biraz kolayına kaçarak Olimposlu dostlarımı etiketliyorum. 


      1- Demeter'in Güncesi


       2- Apollo'nun Güncesi




* Tanrıçanım hayatınıza aşk katması dileği ile...

2 yorum: